sobota, 24 marca 2018

Kwiecisty komplet

powstał na 90 te urodziny 
Babci mojej serdecznej przyjaciółki 
torebka na upominek , 
czekoladownik na ulubioną czekoladę i 
pudełeczko w którym Babcia przechowa ulubione zdjęcia wnucząt


















Komplet leci na dwa wyzwania 

Kwiatowe 


oraz z paletą kolorystyczną 




Dziś przedstawię Wam  
Pankracego Havranka 
jest z nami od niedawna , nie wiele o nim wiemy 
znaleziony  trochę ponad tydzień temu ze zmiażdżoną łapką , 
której niestety nie udało się uratować 
Havrankowi jednak w niczym to nie przeszkadza 
bryka jak pijany zając , rozdaje uśmiechy i merdoli cały czas ogonem . 
Jak dojdzie do siebie zaczynamy mu szukać domu , bo nikt nie szuka Pankracego 




Pozdrawiam prawie wiosennie 
Rudzia 

6 komentarzy:

  1. Szałowy, bombowy i jakże piękny komplet urodzinowy! Dziękuję serdecznie za udział w wyzwaniu egoCraft:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem zachwycona z kilku powodów:
    1. Komplet jest przepiękny, jestem pewna, że Babcia się ucieszy :)
    2. Ostatnio przerzucam się na 70% gorzką czekoladę, a ten cudny czekoladownik własnie taką skrywa ;)
    3. Kocham psy, mam małego kundelka, a ten znaleziony przez Ciebie, to pies moich marzeń z wyglądu ;) Mam nadzieję, że znajdzie kochający dom!

    Trochę się rozpisałam :D Dziękuję za udział w wyzwaniu egoCraft.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stanę na głowie , żeby mu znaleźć ten najcudniejszy dom :) Dzięki za przemiły komentarz .

      Usuń
  3. Piękna praca! PIękne kolory! Dziękuję za udział w wyzwaniu egoCRAFT

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna praca, dziękuję za zabawę z egocraft.pl.

    OdpowiedzUsuń