niedziela, 17 czerwca 2018

Męskie stemplowe klimaty

Dawno mnie tu nie było 
co  nie znaczy , że nic nie powstawało 
 w pracowni aż wre od prac na aukcje charytatywne dla bezdomniaków 
powstają głównie zakładki z psami i kotami , 
których pewnie macie już dość więc mimo , 
że je uwielbiam nie wstawiam tu każdej ;) 

Jakiś czas temu zobaczyłam męski stempel, 
a że już wszyscy wiedzą , że stemple to moja nowa miłość, 
która zaskoczyła nawet mnie ;)  
nikogo nie zdziwi , że musiałam go mieć 
idealny do prac na Dzień Taty, na Walentynki , na męskie święta 
jest tak wymowny , że nic więcej nie trzeba 
mój ukochany kraftowy papier, 
stempel i wymowna elegancka monochromatyczna męska praca gotowa 
 tym razem komplet dla Wyjątkowego mężczyzny 
zakładka i czekoladownik 
jak Wam się podoba ? 








komplet wysyłam na dwa wyzwania 


oraz 



No i pora przedstawić kolejnego mojego podopiecznego 

Poznajcie Lolka 
cudem uratowanego w zimowe mrozy przez dobrych ludzi 
znaleziony w stanie skrajnego wycieńczenia, przemarznięty, zagłodzony 
zabrany do ich ciepłego domu niemal w ostatnim momencie 
od opieką ciociuni w hoteliku zaczyna nabierać ciałka i zaufania do ludzi 
jest mega ruchliwym wesołym psiakiem w typie teriera 
szuka domu znającego specyfikę rasy 
Więcej o Lolku i gromadzie na 









Pozdrawiam cieplutko 
Rudzia 

1 komentarz:

  1. W prostocie siła! Super klimatyczna praca :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Zielonych Kotów :)

    OdpowiedzUsuń