środa, 14 marca 2018

Być kobietą

to nie wątpić w swój instynkt i 
ufać swoim szalonym pomysłom 
nie poddawać się i zawsze dążyć do celu 


Gdy tylko zobaczyłam  kobiece wyzwanie na blogu UHK Gallery 
wygrzebałam uhakową kobietę i żeby oderwać się trochę od pastelowych akwareli
słodkich stempli i świątecznych kartek 
posklejałam  kobiecy komplet 
 kartka i zakładka do książki 








które wysyłam na wyzwanie 



Z bezdomniakowych moich podopiecznych dziś przedstawię Wam Emila 
Emil jest staruszkiem , starszym chyba od mamuta 
znaleziony w wakacje 2017r. w stanie skrajnego wycieńczenia 
nie dawaliśmy mu zbyt wielu szans 
nowotwór za nowotworem, guz za guzem 
ale dziadzio miał dobre wyniki , otoczony opieką czuł się coraz lepiej 
zaryzykowaliśmy dwa skomplikowane zabiegi 
nasze kochane wetki usunęły zajętą guzami śledzionę i wykastrowały Emila 
i zdarzył się cud , Emil wciąż jest z nami 
wprawdzie zwyrodnienie kręgosłupa trochę dokucza , 
łapki nie noszą tak jakby dziadzio sobie tego życzył 
ale jest cieszy się każdym dniem 
wygląda wiosny jak my wszyscy 
Mieszka sobie w hoteliku, poddaliśmy się i nie szukamy mu już domu 
choć marzyliśmy do niedawna o kanapie dla Emila ...







Pozdrawiam cieplutko 
Rudzia 

3 komentarze:

  1. Boski komplecik! Zapomniałam juz o tej przerażonej pani z Holmesa, a ona jest taka wyrazista! Pięknie ją ubralaś i super napisy dobrane :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu na UHK Gallery :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Niesamowita praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu UHK Gallery.

    OdpowiedzUsuń
  3. I mi się bardzo podoba ta praca. Kolory zwłaszcza i to, że jest taka wyrazista bez miliarda dodatków :)

    OdpowiedzUsuń