poniedziałek, 18 grudnia 2017

Wymieniamy tagi :)

na blogu 
dziewczyny z DT zorganizowały wymiankę tagową 
uwielbiam wymianki, więc nie mogłam się nie zapisać , 
ale w życiu nie robiłam tagów 
zbierałam się do tego długo 
i właściwie w ostatniej chwili zdążyłam wysłać moją paczuszkę 
a tag wyszedł mi taki 
ciekawe czy się Wam spodoba, bo, że mojej parze wymiankowej 
Barbetce się spodobał już wiem :) 









 zawartość paczuszki , którą ja dostałam możecie zobaczyć tu 
Basia jeszcze raz dziękuję za wszystkie cudeńka , bardzo mi się podobała Twoja paczucha 



Pozdrawiam cieplutko :) 



2 komentarze:

  1. Mnie się bardzo podoba tą przestrzennością i schlapaniami. Cała przesyłka wartościowa.Zabawa świetna. Liczę, że za rok znów się w niej spotkamy!
    Zdrowych i radosnych świąt!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszedł ci świetny tag, Gosiu! Bardzo zimowy. :-)

    OdpowiedzUsuń