środa, 20 grudnia 2017

Stemple moja nowa miłość

stemple omijałam zwykle szerokim łukiem 
nie umiałam ich nigdy używać tak, żeby odbita pieczątka była taka jaka być powinna 
do czasu gdy nie spróbowałam stempli Tima Holtza 
nagle okazało się , że nawet ja potrafię odbić stempel i że wygląda zawsze bosko 
no i przepadłam , a serię blueprint to wprost uwielbiam 
W tym roku kartki świąteczne 
to głównie papier kraftowy i cudowne  stemple kolorowane akwarelami 














jak Wasze przygotowania do Świąt ? 

Pozdrawiam cieplutko 
Rudzia 

3 komentarze:

  1. Witaj

    Ta co kocha stemple tu pisze .... :) pamiętaj że są stemple i stemple ...nigdy chińczyk nie dorówna tym wiodącym firmą w Stanach tej o której Ty wspomniałaś czy np. Lawn Fawn czy MFT...gdybyś potrzebowała jakieś odbitki z wyżej wymienionych firm daj znać jakieś tam zasoby mam :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martuś dziękuję na razie zrobiłam zapas stempli więc mam co wykorzystywać :) Pozdrawiam .

      Usuń
  2. Genialne! Patrzę na nie już któryś raz i wciąż nie przestaję się zachwycać :)

    OdpowiedzUsuń