czwartek, 19 stycznia 2017

Bukiet dla babci

8/2017

po okresie bezkwiatowym , 
przyszły do mnie najpiękniejsze kwiaty stworzone przez Agnieszkę 
to mój pierwszy kontakt z foamiranem 
jestem zachwycona delikatnością i urokiem tych kwiatuszków 
Z ogromną niecierpliwością czekam na warsztaty z Agą , 
które odbędą się już za niecały miesiąc w Krakowie. 
Nie ukrywam , żeprzez kilka dni od otrzymania paczuszki z kwiatami tylko się na nie gapiłam 
nie wierząc , że można zrobić coś tak pięknego 
ale Dzień Babci zbliża się nieubłaganie 
 pora jutro pobiec na pocztę wysłać Babci kartkę 
mam nadzieję , że się Jej spodoba :) 





Pozdrawiam cieplutko wszystkie Babcie :) 

2 komentarze:

  1. Piękna kartka! Piękny układ :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Kwiaty od Agi same się układają w bukiety :) Pozdrawiam .

      Usuń