wtorek, 22 czerwca 2021

Never stop exploring

 Ciągle zapominam , że mam bloga 

oczywiście cały czas coś tworzę , 

ale większość prac ląduje na instagramie i facebooku, 

 a o blogu jakoś wciąż zapominam, 

a przecież to on jest moim pierwszym miejscem w sieci 

pora to naprawić bo prac ostatnio dużo 

przyleciały same cudne nowe przydasie, 

które z braku czasu gdy pracuję chomikuję w szufladach 

na urlopie w końcu mogę się zamknąć w mojej piwnicy i tworzyć całymi godzinami 

dzisiaj w nocy na wyzwanie w Filigrankach powstała taka kartka 

w stylu clean & simple 

styl, który na początku mojej przygody z papierami 

był dla mnie ogromnie trudny 

podziwiałam takie prace ale sama 

nie umiałam z kilku tylko elementów stworzyć czegoś co by mi się podobało 

ale podobno co 7 lat w życiu człowieka następują zmiany i teraz to mój ulubiony styl , 

a problemem jest stworzenie prac bogato zdobionych 

najważniejsze jednak jest to, że niezależnie od tego w jakim stylu tworzę 

nadal jest to dla mnie ogromna frajda i super czas 

tylko ja i moja pracownia

ciekawe jak Wam się spodoba taka kartka ? 


powstała przy użyciu jednego wykrojnika , 

dwóch stempli i kilku kolorów tuszu 

kilka chlapnięć na koniec i oto ona 

leci na wyzwanie 



pozdrawiam Was cieplutko 

w piękne lato , które właśnie się zaczęło 

zaglądajcie , bo mam Wam wiele do pokazania 

całusy Rudzia 

3 komentarze:

  1. słodka :) uwielbiam kaktusy 🥰 a ta karteczka jest urzekająca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała kartka:) Dziękuję za wspólną zabawę z Filigrankami:)

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękna i bardzo w temacie c&s.dziękujemy, za zgłoszenie jej na filigrankowe wyzwanie. pozdrawiam Ania - Dusza z papieru

    OdpowiedzUsuń