niedziela, 21 lipca 2019

Kartka z tagiem

moja pierwsza w życiu 
tagi to ja toleruję ( no dobra tolerowałam ;) ) 
tylko jako kształt zakładek 
do dziś ;) 
ruszyło 10 dniowe wyzwanie kartkowe 
kartki uwielbiam robić 
to dla mnie najcudowniejsza forma papierowa , 
ja mam frajdę z ich robienia, 
a obdarowana osoba radość z otrzymania wyjątkowego prezentu 
to dla mnie zawsze jest wyjątkowe uczucie gdy robię kartkę 
zawsze wkładam w nią kawał swojego serducha , 
 ogrom dobrych myśli dla obdarowanej nią osoby
i zawsze ogromnie mnie cieszy informacja, 
że kartka ode mnie wywołała uśmiech na czyjejś twarzy  
uwielbiam też Karolinę , dzięki której nauczyłam się podchodzić do papieru z pewną nonszalancją 
nie przejmować się czymś co wydawać by się mogło niedoskonałością 
no i pokochałam gazę i sizal :) 

Zapraszam serdecznie do tworzenia kartek z Karoliną na Jej grupie 
do oglądania Jej kartkowych pokazów  Live 
samo słuchanie Karoliny , patrzenie jak Ona tworzy sprawia mi zawsze wielką radość 

To moja pierwsza kartka na 10 - dniowe wyzwanie 
ciekawe jak się Wam spodoba :) 








Pozdrawiam cieplutko przed burzą jaka do nas idzie właśnie 
Rudzia 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz