wtorek, 30 kwietnia 2019

Zaproszenia na Pierwszą Komunię

coś czego nigdy nie robiłam , 
ale gdy moja serdeczna Przyjaciółka poprosiła mnie o ich zrobienie dla swojej Córki 
poczułam się ogromnie zaszczycona  i nie mogłam odmówić , 
choć stres miałam wielki 
no bo jak to zrobić 20 takich samych zaproszeń 
Zupełnie niepotrzebnie się stresowałam 
robienie tych zaproszeń było ogromną przyjemnością 
tym większą , że już wiem , że się spodobały 

Zaproszenia są o tyle wyjątkowe ,
 że nie mają tekstu drukowanego 
treść zaproszenia wypisana jest odręcznie 
czyż to nie jest urocze ? 
Jak ważny musi się poczuć gość 
gdy dostaje zaproszenie tak osobiste 

ciekawe czy Wam się również spodobają tak jak mnie i Alicji 







zaproszenia wypisywała osobiście mała Alicja i nie mam ich zdjęć już po wypełnieniu 
to zdjęcie dla zobrazowania jak inaczej wygląda odręczne wypisane zaproszenie 
ja mam na tym punkcie bzika , odkąd zrobiłam pierwszą kartkę 
wiedziałam , że nigdy nie będzie w nich wklejonych wydrukowanych tekstów 
no taki bzik ;) 



Wysyłam je na dwa wyzwania 




Pozdrawiam cieplutko 
Rudzia 

11 komentarzy:

  1. Jakie piękne! I takie nietuzinkowe! Śliczne <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne!!!Dziękuję za udział w wyzwaniu Miszmasz Papierowy.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawno nie widziałam tak pięknych zaproszeń, te są po prostu WOOOW!
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zaproszenia! Dziękuję za udział w wyzwaniu Miszmasz Papierowy. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne! Niebanalne, choć kompozycja prosta. Nieformalna czcionka podkreśla walory zaproszenia. Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo oryginalne, zasłużona wygrana w wyzwaniu :) A powiedz jak zrobiłaś tego kleksa? czym go roztarłaś? dzięki za podpowiedź, jak widać cały czas się uczę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzka30 dziękuje , kleks to akwarelka i pędzel i spryskiwacz ;)

      Usuń