sobota, 8 września 2018

Wspomnienia z wakacji , nowy znak wodny i Buba

dla mnie wakacje jeszcze trwają kilka dni 
krótki wrześniowy urlop to jest to , chwila  
na odetchnięcie na złapanie oddechu na wieczór z winkiem 
i na cieszenie się nowym znakiem wodnym od najwspanialszych 
Bella Bitis Art  , który od dziś będzie cudnie identyfikował moje prace , 
a ja mam zamiar wspominać ten urlop pod znakiem winka długo w zimowe wieczory
do winka oczywiście pasuje czekolada a jak czekolada to i czekoladownik :) , który wysyłam na wyzwanie





ten krótki urlop będę wspominać również przez akcję z Bubą
maleńką suczką , znalezioną w ubiegłą niedzielę , potrąconą przez samochód , ze złamanym kręgosłupem, która zmobilizowała kilkadziesiąt osób z połowy Polski  ,
w 3 dni przejechała tysiące kilometrów po swoje życie , pokazała jak powinna wyglądać opieka nad bezdomniakami , połączyła wetów , fundacje, zwykłych ludzi z niezwykłymi sercami
w środę wyjechała z Myślenic nie chodząc , żeby przez klinikę w Gliwicach dojechać na zabieg do Warszawy , a dziś wróciła do zaprzyjaźnionej Fundacji i wyszła ze samochodu wykończona ale na własnych łapkach
Gdyby ktoś kiedyś zastanawiał się czy warto ppmagać fundacjom od bezdomniaków
zapewniam WARTO , gdyby ktoś kiedyś zastanawiał się , której fundacji pomóc
polecam z całego serca DogRescue  dzięki , której rośnie grupka myślenickich bezdomniaków uratowanych od najgorszego , bo pomagają mi w najtrudniejszych przypadkach za co z całego serca Im dziękuję  . Co robią można podglądać na ich FB  Przygarnij Psiaka   i Przygarnij  Kociaka 


a to nasza Buba mała wielka bohaterka dzień przed i dzień po zabiegu
losy Buby można śledzić na jej wydarzeniu
przypominam też , że Buba szuka domu  ...




Pozdrawiam Rudzia 

4 komentarze:

  1. Jak dla mnie praca REWELACYJNA! Dziękuję za udział w zabawie Three Wishes, Ania z DT

    OdpowiedzUsuń
  2. Super praca, a pieska mi szkoda bardzo, jak jedziemy autem to mój partner zawsze mnie ostrzega, bo potem mi się śnią te biedne rozjechane zwierzaki :( jak tak można!

    OdpowiedzUsuń
  3. Rudziu ( moja kicia też ma takie imię ;)) skontaktuj się proszę w prawie gościnnego występu na blogu Three Wishes w związku z wyróżnieniem :) pisaliśmy już, ale bez odpowiedzi. Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń