poniedziałek, 5 marca 2018

Wiosenny wianek

jak zapewne wiecie uwielbiam wić papierowe wianki 
więc gdy tylko zobaczyłam temat nowego wyzwania 
nie mogłam nie uwić wiosennego wianuszka 
na świąteczną kartkę,  





która leci na wyzwanie 

Przyszedł mi też do głowy pomysł nowy 
w każdym poście będę zamieszczać prócz swoich prac też
 zdjęcia moich bezdomnych podopiecznych , 
w końcu to dzięki nim powstał ten blog 
zostały nawet uwzględnione w jego nazwie 
jak wiecie psy to moja największa miłość 
od lat pomagam tym skrzywdzonym przez los zwierzakom 
szukać nowych rodzin 
może ktoś akurat wypatrzy tu swojego przyjaciela 
dziś przedstawię Wam Tymianka 




foto Tymianka  Karolina Szymoniak 
więcej o Tymianku możecie się dowiedzieć na naszej grupie na Facebooku 

Pozdrawiam cieplutko w oczekiwaniu na wiosnę 
Rudzia 

4 komentarze:

  1. Dziękujemy za udział w naszej zabawie.
    Piękna wielkanocna karteczka, z cudownym wiosennym wianuszkiem :)

    PS Gdyby nie moja zazdrośnica-staruszka przygarnęłabym całą sforę takich Tymianków :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna kartka z wianuszkiem. Dziękuję za udział w wyzwaniu sklepu Od A do Zet

    A swoją drogą bardzo popieram pomoc bezdomniakom. Oby było jak najwięcej takich ludzi <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna wielkanocna kartka.Dziękuję za wspólną zabawę ze sklepem Od A do Zet:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna karteluszka. Fajna kompozycja w centrum kartki nadaje jej świeżości. Całość wygląda jak żywa. Cieszę się, że przyłączyłaś się do naszej zabawy. Pozdrawiam w imieniu DT sklepu Od A do Zet i życzę powodzenia.

    OdpowiedzUsuń